- Start
- / Barn & Utbildning
- / Förskola
- / Information om Unikum
- / Frågor och svar
Frågor och svar
Här hittar du några frågor och svar om Unikum
Vad gör jag om inloggningen krånglar eller om jag inte kan lägga in schema?
Svar: Kontakta förskolan.
Varför måste man legitimera sig?
Svar: Vi vill säkerställa rätt användare i Unikum som då kan ta del av den information som finns.
Behöver jag skaffa e-legitimation?
Svar: Ja, BankID eller Freja eID.
Vad gör jag om jag vill ändra kontaktuppgifter i Unikum?
Svar: Via appen Unikum Familj --> Mer --> Profil kan du som vårdnadshavare redigera dina kontaktuppgifter. Där kan du även visa dina kontaktuppgifter så att andra vårdnadshavare med barn i gruppen kan se dem. Där kan du även ställa in att visa Unikum på svenska eller engelska. Förskolan ansvarar för barnens profil.
Mer information
Skriv din underrubrik här
Skriv din text här
Kontaktinformation
Namn på kontaktperson 1
0290-290 00
hofors.kommun@hofors.se
Länkar
Lägg till länk här
Dokument
Ikon som illustrerar filtyp | Filnamn
(Filstorlek)
|
---|