english
Suomeksi
Hofors kommun
Hofors kommun


Frågor och svar

Här hittar du några frågor och svar om Unikum

Vad gör jag om inloggningen krånglar eller om jag inte kan lägga in schema?

Svar: Kontakta förskolan.

Varför måste man legitimera sig?

Svar: Vi vill säkerställa rätt användare i Unikum som då kan ta del av den information som finns.

Behöver jag skaffa e-legitimation?

Svar: Ja, BankID eller Freja eID.

Vad gör jag om jag vill ändra kontaktuppgifter i Unikum?

Svar: Via appen Unikum Familj --> Mer --> Profil kan du som vårdnadshavare redigera dina kontaktuppgifter. Där kan du även visa dina kontaktuppgifter så att andra vårdnadshavare med barn i gruppen kan se dem. Där kan du även ställa in att visa Unikum på svenska eller engelska. Förskolan ansvarar för barnens profil.

Mer information

Skriv din underrubrik här

Skriv din text här

Kontaktinformation

Namn på kontaktperson 1

0290-290 00
hofors.kommun@hofors.se

Länkar

Lägg till länk här

Dokument

Filer tillgängliga för nedladdning
Ikon som illustrerar filtyp Filnamn
(Filstorlek)
Information om visselblåsartjänst.pdf Pdf, 782 kB.
(782 kB)